Friday, January 6, 2012

miss my sister...

assalamualaikum w.b.t.

erm... mood harini .. agak kerinduan... (^_^).

br jew dapat msej dari my sister yg paling bongsu.. ixx.

" abang.. kita daa gaji.. balik r rumah.. kita nk belanja pizza nih.."
huhu.. adoii.. terkilan aku dapat msej dari dia..  mana x nyaa.. abis spm jew.. dia mintk kerja terus.. aku rasa  penat kot dia keja .. gaji first dia jew dia daa nk bnje family makan.. huhu.. gler besh adik aku yg sowg ni.. dia kalu pape msti cter kat aku.. apa2 jew keputusan dia nk bt.. msti tnya aku. huhu.. syg gak dia kat aku.. heee..

aku bukan x nk balik.. tp kkdg kesian gak kat family . asal aku balik jew.. msti depa  bg dt.. coz aku daa mention daa ritu.. i'm really broke rite now.. sbb tu aku mls nk balik.. x nk sshkan diaorg bg dt kat aku.. aku  akan pulang bler kewangan aku daa sampai tahap merah!!! huhu.. zon x selamat~~

to my sista.. love u soo much.. bebeh~~

No comments:

Post a Comment