Sunday, December 11, 2011

posto.. posto!!!

Assalamualaikum w.b.t...

hyee u ollss..

Disaat mata ni daa rabak menahan aura inginkan tilam..
di saat ayam2 di reban mula berjemaah dalam kesejukan...
di saat bulan beredar mengejar memilih bintang..
di saat aku mula mencintai mu ( bak kata dadali#..hoiii..  mengapa kau pergi..mengapa kau pergi!!!  

dan di saat~~haha~  ( sambung jew laa sendiri di saat apa lg yg korang nak ekk.. :p


aku?? di saat ini tertarik utk mencoretkan sesuamtin.. x panjang tp ringkas.. x padat tp mampat.. x sendat tp ketat.. x longgar tp melekat...dan x x x lagi r.. haha ( mood: aku menjadi menggogong sebentar.. haha#

br sahaja semalam aku pulang sebentar kew kg halaman.. agak jauh beribu batu perjalananku ( jika jarak sebenar di darab dengan 1ooo dikuasakan lg dengan kuasa kuda2 laut yg sedang cuba terbang di dasar persisir laut#...ditemani irama joget sayang di sayang .. hah ..mmg melayang!!! hahahoi..

lebih kurang dalam jam 9 lbh aku tiba.. huhu.. persolan  pertama dari ibu ku yg tercinta... # ehhh.. ada surat utk awak .. dari UTM.. #  ( yg jauh beribu batu tu#..

haha..mulanyaa aku mls nk agak2.. tp terhagak jugak laa!!!  msti offer dari UTM utk master.. ( cter ni sedang hebat dibicarakan di wall2 FB rakan2 DE ku#... kira dalam rank 1-1o.. boleh ddk dalam carta hati laaa!! ..haha ..ehhh..salah!!  dalam range 3@4 laaa..  KOT~~~

My mom pun tnya.. nk sambung study lg kew?? plus plak ayah aku topup lg.. 3 thn lg ekk?? hahaha..
senyap aku seketika.. pandangan sayu ala2 rozita chek wan aku lemparkan.. ( mcm nk nanges pun ada time tu#...
jawapan aku.. simple jew.. # daa x larat r mak#.. penat dah nie# ... huuuu~~ bg adik2 smbg blaja plak.. (^_^$ ... ( alololooo.. cewitnyaa jawapan!!!  ..d:D

ptg td plak sepupu aku kol .. huuu.. ask 4 daa same question... munyik mcm nk push aku suh sambung lg.. hah...heeeee...  ohhh!! mungkin tidak .. ( suara tegas ala2 chef wan mengkritik  dalam MRLM  aku berikan.. #
 letih dah ni nyahhh.....

skunk ni pun.. ngah bergelumang dgn PSM.. bler kt nk selesai ni kan..kengkawan..
b4 balik UTM .. aku msti akan say sumtin   kat my mom..

* mak doakan utk saya ye mak , moga abis sem ni..*..  T_T
sbb apa?? doa ibu adalah doa yg sng dimakbulkan Allah .. insyaALLAH.
lagi satu.. watever kt bt.. apa yg penting... perlu dapat restu dari mereka.. br sng n tenang hati ni kan.kan kan... (^_^#

laa ni kt daa di semester akhir.. org kata.. time study ni laa time yg plg besh.. y??? bcoz after kt daa msuk alam pekerjaan.. everyting is change.. rite?? daa ada komitment.. nk dapat kengkawan ramai2 mcm ni?? hangout.. lepak malam2.. ( daa x daa kot.. sbb semua maybe daa ada keluarga.. kalu lepak mlm pun.. x leh lama bagai2.. sbb soknyaa korang  nk g kerja lg.. rite?? nanti msti kangen dgn suasana skunk ni.. #.. huuu.. msti rindu dgn saat begini~~

laaa ni aku terasa mcm sedang berhipokarat. opss..i means  hipokrit okeyyy!!...hipokrit dgn diri sendiri r.. y ekk?? i not become my real self.. oh yehhh???( btl kew ayat aku tu#   haaa.. x sukaa laa mcm ni~ hate dis feeling bebeh!!~  .. d:|

No comments:

Post a Comment