Wednesday, December 14, 2011

only 3 hour~~

Assalamualaikum w.b.t.

huuu... asal ekk org selalu ckp.. asal tiba wednesday jew.. wordless??wordless? n wordless?
haha.. kalu aq nk langgar gak wordless tu blh x?? heeee..


harini jew after klas.. aku agak keboringan laaa.. mana x nyaaa.. blaja dengan rumus2 bagai tu.. jem2.. aduiii.. senak rasanya tumpurung kepala aq nih. mungkin .daa x daa space agaknyaa utk semua tu.. ermmm.. 

nak di jadikan cerita...
selamalam ada r sowg membe aq tnya..
# eh, ko nk join x kat DSI tu?? apa ekk nama dia? #  ( dia sedang berfikir?#
wooo.. yg program MISC tu kew?? haha.. aku pun x taw r nama dia apa.( aku pun sedang berfikir#  asal??
#jom try g usha yok esok.. huhu. mana taw menarik kew.. leh join!!! #
okbai... lps klas r wei kt g nengok!!

keesokan harinya pun tiba... ( taw x korang esoknyaa hari apa??#..haha..  msti laa hari ni.. rabu !!!
after klas jew td... aku msej dia.. ehh.. ada mana?? nk pergi x?? ..( jawapan kecewa dia bg kat aq..  hah#
# x kot, x daa membe  r  n malas..#.. hahahaa..

ohh.. ok~~~ :P

aku ada gak ajak *membe* aku tu.. kelihatan sepertinyaa  x berminat.. ohh ekk .. heee.. never mine bebeh..hehe...

aku pun menafak r nek ke DSI tu.. bermalas malasan aku nek.. rasa jauh jew kalu g sowg seh.. tp kalu g dgn awek2.. napa mcm cepat naa sampai ekk. (hah 6pak sangat  emosi x stabil di situ kan# . hahaha..

sampai2 jew.. aku terus tnya..
# ada lg x kosong utk esok?? #
ada...awak  isi borang ni..
#kalu harini punya ada lg x , jam 2 ??  #
erm.. hah.. ada2  mai2 sni..x yah nk isi borang tu sangat lah..  daftar sini terus... huhu.. ( ayat nk besh jew # haha
bak kata org. ( orang orang  berkata..# . bler pluang  daa ada depan mata.. bek ragut jew terus ekk!!
sbb kt x taw apa cter utk esok hari kan ... so aku pun join r.. layankan..


jam 2 sharp aku terus masukk..
overoll aku leh cerita kat sini.. program dia mmg besh...
3 jam dalam tu.. pantas gler berlalu.. x daa r ceramah  nk bagai2 r org kata kan..  huhu
lebih kepada soft skill laa utk graduate mcm kita nih~~~  :p

program yg first tu.. dia bg satu form utk each group dalam tu ada satu ayat.. n then carik sambungan dia kat dinding2 area dalam tu..so  mmg jd kucar kacir tmpt tu.. huhu..  (semua tu utk  utk energy level katanya #  kasi move skit otot2 tu... heee... # ada gak logiknyaa.. huhu

yg second plak dia suh create satu model kapal terbang.. huhu.. n dia sebagai client...
apa yg dia nak .. itu yg kt kena bt..

1. functionality
2.design
3. struktur  rangka.. ( translate dlm bi sendiri yaaa#

dia bagi masa dalam satu jam jew utk develop menda tu...
and b4 start  5 minit masa utk tnya dia.. utk detail pasal kapal terbang tu..

utk game ni.. group aku menang dah utk functionality.. coz berterbangan plg jauh.. huhu.. tp agak fail kat design.. sbb apa??
sbb dia x besh!!! hahaha..

logiknya kat sini.. kalu kt as a developer.. menda yg plg utama kt kna taw.. customer always be the 1st rite.. silapnyaa group aku x tnya.. apa nama company en?? apa logo company encik?? logo apa yg kami nk letak kat kapal encik nanti?? logo tu bentuk dia mcm mana?? huhu.. semua tu soalan basic kot. yg membuatkan group aku kecewa.. hahaha.. rasanya second place utk group aq kot.. huuu... letih2.. tp enjoy laaa~~

mls daa aku nk menaip nih..
moh lew usha skit.. menda pic yg aq snap..



 sedikit ole2 dari sana.. huhu.. dapat baju tu.. besh2!!


Ni laa hasil kerja group aq.. ( haha.. available kat blik aku jew. sbb aku mintak las2 minit masa  nk blah# :p


yg ni plg syok.. ada sijil kot.. meriah agg tu..


msti ada yg ckp.. amei blh r join.. PSM daa siap kot.. huuu.. kalaulah dah siap.. x daa nyaa aku kat sini.. maybe tgh berenang2 keseronokan  kat dalam parit dpn umah aku tu.. hahaha.. laa ni.. kt sendiri  jew yg tahu kan thp PSM kt.. btl x??  aku masih blm dalam keadaan selesa!!   huuu..

adios friend!!!  ~~ selamat menunaikan solat maghrib...

4 comments:

  1. ak ade baju die kaler kunin.. abg ijam bg dlu.. kaler merah ni cam cntek la pulek :P

    ReplyDelete
  2. woo ekk?? abe mu dulu dapat saiz apa haaa?? m kew l?? aku l laaa.. agak besar.. :( .. kena simpan sampai aku kawin karang br pakai... hehehe..

    ReplyDelete
  3. size L. tu yg die bg kat ak wat pkai tdo mlm. haha :P

    ReplyDelete
  4. hahaha.. ptt ler!! semua stock saiz l KOT.. aq mai nk g tuka td.. tp x dop... :|

    ReplyDelete