Saturday, November 26, 2011

apa azam thn bawu Kowang??

Assalamualaikum w.b.t.

holaaa korang..
daaa makan?
huhu~~


sy sedang ingin menikmati burger daging spescial..
huu~~ 6pak mcm sedap jew.. (^_^)
jemput telan air liur korang..!!!
heee..
tq to rum8.. tlg tapawkan td..


huhuhu..

back to daa point ~~~huuu..

apa azam thn bawu korang nih ekk??

harap2 korang daa set dgn azam thn bawu korang lah..

azam thn bawu saya lak~~
x banyak..
tp moga2 benar2 membawa makna dlm hidup nie..

huhu..

1) semoga thn ni akan lebih membawa aku ke arah kebaikan, semakin diperkukuhkan iman di dada... insyaAllah..
2) Semoga semangat urusan aq menuntut ilmu dunia dan akhirat akan bertambah .. akan dipermudahkan... amin...
3) kalu thn 2012 aq daa dapat kerja.. niat aq nk tunaikan dulu hasrat ke dua ibu bapa ku.

4) haaa.. yg ke empat ni.. kena HIGHLIGHT skit.. weee...azam thn baru ni.. aku nk cuba tersenyum sentiasa... walaupun berat dugaan menimpa.. senyum adalah penawar yg terbaik..( pada aq, kenapa nk spoil mood org len di atas kemoodyan kt kan).. cewahh!!! so, utk membe2 rapat gua yg ada di sekitar ni.. please arr!! jgn takut utk tegur aq!!.. aq manusia biasa.. x lari dari kelemahan dan kesilapan.. (sahabat yg baik, tidak akan takut menegur sahabatnya ke arah kebaikan). wuuuu~~

5) semoga sem ni sem las aq.. ehhh.. (utk kt semua laa) berada di sni.. (x sanggup nk hampakan harapan mereka).. >_


huuuu...
sat gi nk otw balik rumah..
lama daa x makan knyg2 nih.. heee..

daaa..

* sebelum rum8 aq kuar td.. sempat r berjabat tangan coz aq nk kelik, tp aq rasa len r..
mcm tu jabattan yg terakhir jew*..
huuu..
moga2 semuanya berada dlm lindungan NYA..

amin...


7 comments:

  1. Jgn la ckp cmtu..insyaAllah jmpe lg ari isnin yee..hehe

    ReplyDelete
  2. nun: status yg guane lak tuh?? huhu..

    ReplyDelete
  3. engaged kew?? waaa.. syabas my prend!!! :D

    ReplyDelete