Tuesday, March 20, 2012

awak bersedia utk presure??

assalamualaikum w.b.t.
hewww.. lama daa x mengarut kat sini seh.. haha.. almaklumlah.. bz sana sini~~ bz kew??? haha

tp b4 tu.. errkk.. allhamdullilah.. br jew lepas menikmati supper sehh.. udang galah kot.. sedap glerrr!!!
haha.. korang ada?? p r carik sana~~ haha

just nak share story aku harini... huhu.. Panggilan untuk menghadiri satu sesi temuduga.. huh.. aku layankan aja ( padahal aku yg kol utk  mai temuduga tu ) kuikuikui...

post : Operation Planning Assistant :
excili dgr tajuk dia mcm vesshh jew kan.. tp kerja dia haaa.. amik kau!!!dari penerangan dia..  bisa2 tampal koyok kanan kiri kepala.. pening vs presure..
huhu..

Aku janji nk sampai sana around 2 pm. hah.. pg2 lagi daaa wonline.. goole maps tmpt tu.. kompem!!! aku pun terus r print skrin. n then print.. haha.. blah blah blah..... (nk ringkaskan story ).
aku pun sampai r pasir gdg 15 minit awal.. sekali terus r usha tmpat tu.. nah sekali kau jah.. sesat!!! haha... haremmm jad goole maps leh salah bg direction~~ haha.. las2 aku kol tmpt tu.. " akak sy lewat skit , sesat"  hahaha~~

rupa2nya tmpt tu dalam johor port..x budget plak tmpt yg aku mintak ni dalam tu.. kira bahagian shipping r . huhu.. agak terhampir kepada cita cita aku  gak r.. coz kerja kat port kan..terkandung  dalam akta  planning aku dudu  dulu.. huhu..

interbiew aku dalam kol 4 lbh gitu r. mana x nyaa.. org yg sewajarnya interbiew aku.. blh plak ada meetin dgn big boss.. huhu.. so dia bg aku dgn org len.. first tu start r dgn englishnyaa.. haha.. tp sekejap jew..dia selit ayat melayu.. hah aku pun  bantai bm terus!!  huhu.. tp sblm interbiew tu.. kena isi form.. huhu.. mcm biasa.. yg x thn tu.. siap ada ujian math.. hah.. mampuih!!

now.. i'm waiting 4 second interview.. kalu ada lah kot.. serahkan jew pada rezeki.. huhu thanks utk membe yg sudi  pinjam alamat.. hahaa( aku ada sedara mara kat sana, tp hah.. alamat x tahu laa plak)..

dalam kol 6 aku daa otw balik.. lapaa kot perut nih ( jawab soalan math).. haha
so tetiba jew minda aku teringatkan ayam penyet. lama daa kot x layan..
bagi mengelakan aku terus tercekik air liur.. aku kol  ajak r membe utm sowg ni.. layan sama..
dia on jew.. siap dia yg blnja aku lg.. tq beb.. ada rezeki aku daa kerja t.. turn aku plak yaaa.. huhu..

x cukup dgn tu lg. keteringinan utk  duduk di kerusi wayang meluap luap membara.. haha.. lama daa kot x ke sana..haha..
kami layan citer john charter.. ( kalu x silap eja).. haha.. kali ni ber3.. huhu.. setel semua tu. singgah r melepak minum~~ haus dgn cerita masing2.. daa berkerja kawan2 aku.. den bilaa lagi??? aiguuu~~

wekend ni... aku masih berkira kira lagi.. nk turun KL kew edak haa.. semuanya untuk masa depan kot... huhu..

fikir fikir dan fikir..

 tibatiba jew daa malam.. hahaha.. masa utk tido laa waeiii ~~  1.12 am

adiosss~~ d:)

No comments:

Post a Comment