Thursday, December 8, 2011

Apakah INI.. r***u???

salam sejahtera..

untuk semua.. teruna dan dara.. mahupun yg telah berumhtangga.. (^_^/

baru sahaja  berlalu..
helaian demi helaian nota aku serabaikan.. huh..
kosong.. niat mahu mencari penyelesaian..
tp.. mlm ini..
aku x berdaya melihat selautan rumus yg bergelimpangan..
berombak sakan aku perhatikan!!!


lalu ku biarkan nota2 itu hanyut  bersendirian...
melayan perasaan..
terus berlalu dengan kelewatan malam..
arahnya  menuju alam ketiduran...

tatkala aku turut sama melayan perasaan..
teringat aku pada seseorang..
walhal  sahaja td .. aku bertanyakan..

apa khabar kau ,wahai idaman ku masa hadapan???

huuuu..

walaupun x panjang... mungkin..
tp cukup mendalam...

sekilas ayat akan terus ku simpan..menjadi peringatan.. pesannya..

* saat ini
    soal hati  janganlah di uruskan..
    tumpukan sahaja pada hal pelajaran..
   setiap takdir Allah dah tetapkan..
   Usah ragu  pada ketentuan..
   aku tak mahu melihat kau x keruan..
   memikirkan aku siang dan malam..
  cukuplah sekadar asal kau x kesunyiaan..
   jelmaku tatkala kau bermusimkan kerinduan..
   habiskan dulu dengan apa yg kamu ada sekarang..
   baru beralih ke arah mencari alam percintaan.. ~~ ~~~
 
nanti...

    andai kata diberikan peluang..
    bukan setahap teman kau ku dambarkan..
    biarkan saja  masa yang menentukan..  
     cerita kita di masa hadapan....   *
  

zasss!!!
kini..
celoreng cadar ku terus menjadi tumpuan..
warnanya cerah.. rindukan dakapan..
di saat mata-mata liar terus bertahan...
dan aku.. tanpa berfikir panjang..
terbang ku  menuju  alam khayalan~~~~  ZZZZ...

nite uollss!! salam..

1 comment:

  1. ada sesaper berani nak post ayat dari * ... * aku tu?? huhu

    ReplyDelete