Wednesday, March 2, 2011

"awak ,saya" dan kerja...

Assalamualaikum w.b.t.

hye semua...

sehat kaa??? dgr kabo x rum8 x baper nak stabil sangat..
hehe.. semoga cpt sembuh yaaa.. (^_^)


nak story pasal keja skit nih.. Bawu2 ni tmpt pektikal saya ni ada bukak tawaran kija..
ada 2 jawatan.. siap kuar paper ag pasal jawatan tu. gov laa katakan . tp tu laa.. agak kecewa arr bler taw cara selection bakal pekerja yg akan di interbiew.. mana x nyaa.. punya banyak insan yg meneray anta form tu..dia pilih negeri pahang jew punya orang.. hayaaa.. x patut btl.. pulak tu area2 kuantan jew tuh!!!ishh.. mcm x adil laa kan.. tp moralnya laa di sini yg saya ingin tekankan.. kalu kita ni, insyaAllah yg bakal gradute, so nanti kalu mintak kija yg kuar dari paper.. kalu jauh2 tu x yah arr try. membazir jew rasa.tp tu laa.. kalu ikutkan semua tu rezeki dari Allah. x salah kalu kt nak mencuba.. tp kalu ikut logik..peratus utk kita di panggil utk intebiew sangat tipis .. kan.. huhu..

Biler di alam kija ni.. daa start jumpa mcm2 org.. lg2 kita ni still fresh grdte agg kan..
so pengaplikasian penggunaan " saya dan awak" amatlah perlu dititik beratkan..
heee~~ sopan santun g2.. begitulah yg terjadi pada diri saya skunk nih.. :) sweet x?? hahaha.. Adoii!!!
Harini terasa sangat letey.. br jew sampai rumah.. kuar g sopin2 td..
agak rabak gak laa wallet saya nih.. ~~ heee..
tp saya beli apa ekk?? hehehe..kt nantikan yaa.. new look!! (^_^)

No comments:

Post a Comment