Monday, February 28, 2011

terkilan rasanya..

Assalamualaikum w.b.t.


Terkilan rasanya hari ini..

ntah arr.. harini rasa mcm kecik ati sangat..
x taw napa..
saya x kisah kalu org nak marah saya k, nk bg nasihat kew, nak perli kew.. hapa kew.
saya blh terima semua tu dgn hati yg terbuka..
tp please.. jgn melibatkan family saya.. dia x bersalah n x da kena mengena..
tu jew.. hal2 family ni mmg sng bt saya terkilan..

sebaris "ayat" yg mungkin telah meragut keriangan utk selamanya ...
yaAllah.. berikan lah aku kekuatan, menempuhi hari2 mendatang..

4 comments:

  1. nape ni bro?masalah opis erk?sabar la ye..manusia ni klo tgh marah mmg akan menyentuh smpai ke fmly..klo ye pon mau marah xelok libatkan family.diorg tataw pape..aku pon akan nek hangin klo org duk caci fmly aku..padahal aku yg wat salah..sabar la ye bro..

    ReplyDelete
  2. Sabor je la amir..aku pon pernah kena....sedih kan...bila main nama family

    ReplyDelete
  3. zaq: waa x kisah der semua tu.. tetiba dia sebut pasal mak waaa.. sedih woo.. mcm amik pisau terus tikam dada waa nih.. huisshh..
    ~ memndidik hati menjadi saba, perlukan kesungguhana~~

    nik: kita serupa tp x sejantina.. heee~~

    ReplyDelete
  4. saba je la mei2..owg yg ckp tu x kne btg idong die sdri bley la die men ckp je psl fmly owg..jgn kite jd mcm die udah..huhu

    ReplyDelete